20 Ιουλίου 2010

ΔΝΤ or not ΔΝΤ? This is the question!

Καφές+Νερό+Τυρόπιτα= 2ευρώ ΔΝΤ εποχή


Καφές+Νερό+Τυρόπιτα=3.70 ευρώ προ ΔΝΤ εποχή

Εγώ πάντως αισθάνομαι πιο πλούσιος βρε παιδιά. Δεν ξέρω τί μου συμβαίνει. Μάλλον ο έντονος ραγιαδισμός για τον οποίο φωνάζουμε τόσα μα τόσα χρόνια μάς οδήγησε στο να κλέβουμε ο ένας τον άλλο.

Με ένα μαστίγιο (του ΔΝΤ αυτή τη φορά) όλα επανήλθαν στην πραγματική τους αξία.

Μια Ελλάδα που για τόσα και τόσα χρόνια εμείς οι ίδιοι κλέβαμε και καταδειναστεύαμε. Τον συνάνθρωπό μας. Τον εαυτό μας. Σε ένα επιφανειακό πανυγήρι όπου προσπαθούσαμε να κόψουμε πρώτη το νήμα. Φτάνει.

4 σχόλια:

  1. Πάντως εδώ δεν έχω δει τέτοια διαφορά..
    Μακάρι να πάνε καλά τα πράγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι αγοράζω όσα αγόρασα και πριν, όπως τα αγόραζα και πριν, μόνο που ο μισθός μου έχει γίνει... ανορεξικός, ένα πράγμα.

    την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταξιδεύοντας προχτές αγόρασε ένας φίλος 5-6 πακέτα τσιγγάρα και έγραφε η απόδειξη την τιμή και σε δραχμές... αν θυμάμαι καλά τα 17+ ευρώ ήταν γύρω στα 7 χιλιάρικα σε δραχμές... ήταν ένα σοκ στιγμής...

    Για ποια εποχή μιλάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εεε μήπως υπερβάλλεις λίγο? θέλω να πώ πως οι τιμές δεν έχουν πέσει εκέι που θα έπρεπε, ούτε το ΔΝΤ ευθύνεται που έπεσαν κάπως. Απλώς πλέον ο Έλληνας δεν έχει μία και αναγκαστικά κάποιοι ρίχνουν τις τιμές τους για να επιβιώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασαν και τους ευχαριστώ: