14 Απριλίου 2008

Metapolis Party!


Σας περιμένουμε την Τετάρτη 16 Απριλίου στο γνωστό Sante της Ι.Δραγούμη και Καποδιστρίος 4 μετά στις 19.00.

Εκεί θα ενημερωθούμε για τις δράσεις της Metapolis, θα δούμε βίντεο, θα ακούσουμε ωραίες μουσικές και θα περάσουμε τέλεια. Άσε που θα γνωριστούμε κι από κοντά!

Η Metapolis θα παρουσιάσει τη νέα δράση της σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου http://www.mdmgreece.gr/.

Όσοι είστε από τη Θεσσαλονίκη είστε περισσότερο από ευπρόσδεκτοι, οι υπόλοιποι ενημερώστε φίλους!

6 σχόλια:

  1. Γμτ δεν μπορώ έχω μαθήματα. Αν ακυρωθεί κάτι θα με δεις εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα΄ρθω να τα πούμε απο κοντά. Έχω να δω και σένα και το Σπύρο απ΄ το συνέδριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δείμε ελπίζω να προλάβεις! Zanzibar, άντε να ξυπνάμε λίγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο Sante ??.......!!!!!!!!!!!!!!!!
    τί μου θύμισες !!!!!
    Να περάσετε καλά και δημιουργικά , αν ήμουν εκεί θα έβρισκα σίγουρα γνωστούς από παλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήταν τέλεια!

    Ήταν εκεί αρκετοί bloggers και φυσικά η μία και μοναδική zanzibar!

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την καλημέρα μου και από μένα ταχυδρομάκο. Μήπως προνοήσαμε να έχουμε φωτογραφίες από τη συνάντηση στο sante για ανάρτηση στο metapolis; λέω τώρα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασαν και τους ευχαριστώ: